Rida dolly idag då :D

ja, nu sitter man här vid datorn och skriver på bloggen, hahahaha vad ska man annars göra när det regnar ute ? idag ska jag rida dolly då:D en av ridskolehästarna. eftersom jag inte har någon annan häst just nu så frågade anna (hon som tävlar 140 hoppning) om jag ville rida dolly eftersom hon är så fin i formen och anna ville att det skulle underhållas så, och kan man säga nej de till ? haha nä så jag sa ja:) sedan frågade hon oxå om jag ville rida bacardi och det är klart jag vill så.... YIPPIE. och hela helgen så ska jag rida noelle åt kaja ;D

ja så ser det ut just nu :D mer om hur det gick kommer senare idag eller imorgon ;)


Dolly :D (gammal bild)



hehe lite liten bild på dolly och kryddan ;)



                                                                                                                   

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0